Waarom dit handig is?
Je notulen zijn beter gestructureerd
Je kunt makkelijk terugvinden wat over elk onderwerp is gezegd
Eventuele vergeten of onduidelijk zaken komen bovendrijven
Een agenda toevoegen
Je voegt een agenda toe nadat je een gesprek hebt opgenomen, en er dus een opname beschikbaar is in je overzicht.
Open de opname in de webversie van Notizy
Kies in de tabs voor 'Ondersteunende Documenten'
Hier kun je een agenda uploaden als bestand (bv. PDF, Doc) of handmatig plakken als tekst

Na het uploaden kun je nog een beschrijving meegeven aan het document, zo weet je zeker dat Notizy jouw document goed begrijpt.

Heb je succesvol een agenda toegevoegd? Dan zal elk nieuw verslag dat je vanaf nu genereert rekening houden met die inhoud.
Wil je dat Notizy jouw agendastructuur precies volgt? Vraag dat dan aan via de verbeterfunctie.
Een ondersteunend document toevoegen
Je kunt in Notizy Web eigenlijk elk type ondersteunend document toevoegen. Denk aan een projectvoorstel, een beleidsdocument of een offerte. Alles wat relevant is voor het gesprek. Notizy gebruikt deze documenten als extra context. Zo worden je notulen inhoudelijk sterker, en haakt het verslag beter aan op wat echt belangrijk is. Bijvoorbeeld:
Voeg een beleidsstuk toe en zie terug hoe dat besproken is
Upload een klantvoorstel en laat Notizy helpen bij het samenvatten van reacties
Plak een lijst met vragen in, zodat je weet welke wel of niet aan bod zijn gekomen
Zo maak je van je verslag een compleet en slim naslagwerk.