Een agenda (of ander document) toevoegen aan je opname

Notizy wordt nog slimmer als je een agenda toevoegt aan je opname. De app herkent dan beter waar het gesprek over gaat. Zo krijg je scherpere samenvattingen per onderwerp. En zie je in één oogopslag welke agendapunten wel of juist niet zijn besproken.

Waarom dit handig is?

  • Je notulen zijn beter gestructureerd

  • Je kunt makkelijk terugvinden wat over elk onderwerp is gezegd

  • Eventuele vergeten of onduidelijk zaken komen bovendrijven

Een agenda toevoegen

Je voegt een agenda toe nadat je een gesprek hebt opgenomen, en er dus een opname beschikbaar is in je overzicht.

  1. Open de opname in de webversie van Notizy

  2. Kies in de tabs voor 'Ondersteunende Documenten'

  3. Hier kun je een agenda uploaden als bestand (bv. PDF, Doc) of handmatig plakken als tekst


  4. Na het uploaden kun je nog een beschrijving meegeven aan het document, zo weet je zeker dat Notizy jouw document goed begrijpt.


  5. Heb je succesvol een agenda toegevoegd? Dan zal elk nieuw verslag dat je vanaf nu genereert rekening houden met die inhoud.

  6. Wil je dat Notizy jouw agendastructuur precies volgt? Vraag dat dan aan via de verbeterfunctie.


Een ondersteunend document toevoegen

Je kunt in Notizy Web eigenlijk elk type ondersteunend document toevoegen. Denk aan een projectvoorstel, een beleidsdocument of een offerte. Alles wat relevant is voor het gesprek. Notizy gebruikt deze documenten als extra context. Zo worden je notulen inhoudelijk sterker, en haakt het verslag beter aan op wat echt belangrijk is. Bijvoorbeeld:

  • Voeg een beleidsstuk toe en zie terug hoe dat besproken is

  • Upload een klantvoorstel en laat Notizy helpen bij het samenvatten van reacties

  • Plak een lijst met vragen in, zodat je weet welke wel of niet aan bod zijn gekomen

Zo maak je van je verslag een compleet en slim naslagwerk.


Was dit artikel nuttig?

Was dit artikel nuttig?